Geplaatst op

Geschillen

klacht/Geschillen

Neem in zo’n geval zo snel mogelijk contact met ons op. Wij doen ons uiterste best om samen met u tot een goede oplossing te komen.
Wij maken onderscheid tussen een klacht en een geschil. Op deze pagina kunt u lezen wanneer we spreken van een klacht of van een geschil. En hoe u uw ongenoegen kenbaar maakt en wat u vervolgens kunt verwachten.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via ons contact formulier of via mediwietmiddennederland@hotmail.com Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via klachtenportaal zorg. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak.

Doorloop de volgende stappen bij een klacht/geschil:

  1. Stel de webwinkel op de hoogte van uw klacht/Geschil en vraag om een oplossing.
  2. Is er na 14 dagen nog steeds geen zicht op een oplossing? Dan kun je vragen om klachtenportaal zorg te laten bemiddelen.